شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام قبادی کرمانشاه

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: رشد و توسعه ایران اسلامی و اقتدار ملی، با همدلی محقق می شود و در این بین نمی توان نقش روحانیون در تحقق همدلی و هم زبانی در جامعه را نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی، پیش از ظهر امروز در همایش "طلایه داران تبلیغ" در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، اظهار داشت: در عصر حاضر که تکنولوژی حرف اول را می زند، کارایی و تاثیر گذاری جنگ نرم بیشتر از هر ابزاری است و روحانیون و مبلغین باید در رابطه با این مسئله روشنگری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر این که باید از ظرفیت تبلیغی ماه رمضان در معنویت افزایی و رشد اخلاقی جامعه بیشترین بهره را برد، افزود: رشد و توسعه ایران اسلامی و اقتدار ملیف با همدلی محقق می شود و در این بین نمی توان نقش روحانیون در تحقق همدلی و هم زبانی در جامعه را نادیده گرفت.

وی در ادامه افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، طلاب و روحانیون باید در راستای تقویت وحدت و انسجام ملی بیشتر تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به اهم وظایف تبلیغی مبلغین اشاره کرد و گفت: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر، تبیین جایگاه ولایت فقیه، ترویج اخلاق اسلامی، تبیین مسائل روز جهانی، برگزاری نماز جماعت و ... از مهمترین وظایف مبلغین می باشد.

حجت الاسلام قبادی همچنین با اشاره به فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، گفت: سعی شده با تلاش های مستمر بتوانیم حداقل امکانات رفاهی را برای مبلغین در ایام تبلیغی فراهم نماییم.

وی، به خالی بودن تعدادی از خانه های عالم در سطح استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: تعدادی از خانه های عالم در سطح استان خالی هستند، در تلاش هستیم که روحانیون در آنها مستقر شوند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha