پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
وهابیت

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه کرمانشاه برنامه های این معاونت را در ماه مبارک رمضان تشریح کرد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان بهره گیری از فضیلت ها و برکات این ماه اظهار داشت : این معاونت برنامه ها خاصی برای طلاب و مبلغین که در این زمان فعالیت بیشتری دارند در نظر گرفته است ..

وی گفت : از مهتمرین برنامه هایی که در ماه مبارک رمضان اجرا می شود برگزاری دوره نقد فرقه ضاله وهابیت ،برای طلاب و رابطین فرهنگی در سطح استان کرمانشاه است که اهداف ، عقاید و برنامه های باطل این گروه توسط اساتید مجرب مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام محمدی فر افزود : با توجه به اینکه این گروه ها سعی دارند با نزدیک شدن به جوانان به هر نحوی با آنها ارتباط ایجادنمایند و آنها را تحت تاثیر قرار دهند، لذا باید شبهاتی که توسط این فرقه برای جوانان ایجاد می شود توسط مبلغین تجزیه و تحلیل گردد و به آنها برای رسیدن به اهداف شومشان فرصتی داده نشود و ماه رمضان زمان خوبی برای اجرای این برنامه هاست.

معاون تهذیب حوزه کرمانشاه عنوان کرد: طرح مباحث قرآنی برای طلاب از دیگر برنامه های مورد نظر است که در ماه رمضان اجرا خواهد شد و امیدوارم که طلاب از این طرح بهره کافی و لازم را ببرند.

وی در پایان برگزاری دوره تربیت مربی قرآن را یکی دیگر از برنامه های ماه رمضان برای طلاب ذکر کرد و گفت : امیدواریم با اجرای این برنامه ها گامی بیشتر در مورد مسائل قرآنی برداشته شود و سطح دانش قرآنی طلاب حوزه علمیه افزایش یابد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha