پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علما - کرمانشاه

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت گسترش معنویت در جامعه و تبلیغ معارف اهل بیت(ع)، تصریح کرد: تربیت دینی نوجوانان و جوانان آینده کشور را تضمین می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ««حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهردر همایش "طلایه داران تبلیغ "  با بیان این که تبلیغ دین از رسالت های اصلی طلاب و رحانیون است گفت: روحانیت معلم و مبلغ دین خداوند برروی زمین است و باید در انجام رسالت خود کوشا و دقیق باشند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خود سازی، گسترش معنویت در جامعه و تبلیغ معارف اهل بیت(ع) است و باید از این فرصت گرانبها بهترین استفاده را ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: مبلغین باید دستورات و برنامه های دینی را تبیین کنند و در اجرای ماموریت خویش، اهداف دین را بطور شایسته بیان کرده و به عنوان طبیب روح مردم عمل نمایند.

وی همچنین برارتباط بیشتر و نزدیک تر روحانیون با قشر جوان تاکید کرد و گفت: جوانان و نوجوانان بهترین و بزرگترین سرمایه ها و آینده سازان کشورهستند و باید برای تربیت دینی آنان برنامه ریزی کرد.

امام جمعه کرمانشاه  ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای مبلغین است که بیشتر با مردم در ارتباط باشند و به سوالاتشان پاسخ دهند، مشکلات را نیز بشنوند و به مسئولین انتقال دهند.

آیت الله علما، اخلاق و روش اسلامی را در جذب افراد مهم و کارساز دانست و تصریح کرد: مبلغین باید احکام اسلامی را بصورت شفاف و زلال بیان کنند تا نتیجه بخش بودن آن بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان با توصیه مبلغان به ترویج فرهنگ زکات و سبک زندگی اسلامی، ابراز داشت: پرداخت زکات باعث زدودن فقر و تنگدستی از جامعه می گردد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha