دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آموزش نظامی

حوزه / معاون امور طلاب حوزه کرمانشاه گفت: با همکاری بسیج طلاب استان دوره تکمیلی بسیج اساتید حوزه کرمانشاه جهت آشنایی با مبانی تکمیلی نظامی و عقیدتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حبیب باقری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به ضرورت و یاد گیری دوره های تکمیلی بسیج برای طلاب و روحانیون اظهار داشت : با همکاری موثر بسیج طلاب استان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوره تکمیلی بسیج اساتید و روحانیون حوزه علمیه کرمانشاه برگزار می گردد.

وی از آغاز به کار فعالیت پایگاه بسیج طلاب اساتید حوزه این شهر خبرداد و گفت : این پایگاه با حضور مسئولان و اساتید حوزه استان و با استقبال خوب این افراد شروع به فعالیت در زمینه های مختلف نموده است که امیدواریم شاهد نتایج خوبی از اقدامات این پایگاه باشیم.

معاون امور طلاب حوزه کرمانشاه تصریح کرد : در ابتدای امر و شروع به کار پایگاه بسیج  اساتید استان، برگزاری دوره تکمیلی خصوصا برای طلابی که سابقه تبلیغی و فرهنگی آنها در طرح کفیل پذیرفته شده است ضروری به نظر رسید که در این زمینه با همکاری سپاه جهت برگزاری آن اقدام نمودیم  به زودی برگزار خواهدشد.

حجت الاسلام باقری خاطر نشان کرد قریب به 55 نفر از اساتید ، روحانیون هجرت و طلاب دیگر به مدت 45 روز در این دوره حضور خواهند داشت و کلاسهای آموزشی در زمینه هایی همچون : عقیدتی ، احکام ، بصیرت افزایی ، سیاسی و نظامی تشکیل خواهد شد که زمان آن بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha