شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ازدواج

حوزه/ با همکاری حوزویان استان کرمانشاه، جوانان مددجو این استان با اصول صحیح و اسلامی امر ازدواج آشنا شدند.

خانم تیموری، مبلغه حوزه گفتگو با خبرنگار«حوزه» درکرمانشاه با اشاره به آیه 21 سوره روم، به اهمیت ازدواج اشاره و  اظهار داشت : ازدواج امری مهم و بسیار تاثیر گذار در زندگی است که سبب رشد معنوی و همه جانبه افراد در زمینه های مختلف می شود و از این رو به فرموده پیامبر مکرم اسلام(ص) نیمی از دین و کامل کننده آن است.

وی که بعنوان رابط فرهنگی کمیته امداد منطقه سه کرمانشاه فعالیت می کند، افزود : در این راستا کمیته امداد امام (ره) اطلاعات مهم و ضروری را در بهترین شکل و با مناسبترین روش ها در اختیار مددجویان جوان این نهاد  قرار می دهد.

وی افزود : به منظور ارتقاء سطح آگاهی های همسران جوان خانواده های تحت حمایت، برنامه های آموزشی با استفاده از اصول طراحی آموزشی و نظرات و تجربیات متخصصین امور آموزشی، استخراج و در اختیار این  افراد قرار می گیرد.

تیموری تصریح کرد : تاکنون 4 دوره آموزشی برگزار گردیده که 139 زوج از آموزش حضوری و همچنین بسته های آموزشی غیر حضوری بهره گرفته اند.

وی در پایان یاد آور شد : با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم و همواره باید فقرا و مستمندان را دریابیم خواهان  همکاری بیشتر مردم با نهادهای حمایتی خصوصا کمیته امداد حضرت امام جهت کمک به امر مقدس ازدواج شد که امروزه این امر با توجه به نیاز کشور به جمعیت بیشترمورد توجه قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha