جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قرآن کریم

حوزه / معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: تبلیغ همراه با عمل بسیار مهم بوده و مبلغان باید دستورات قرآنی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن  ماه مبارک رمضان اظهار داشت : در این ماه فرصت مناسبی برای خود سازی حاصل می‌شود و مبلغین باید توجه داشته باشند که توفیق تبلیغ با عمل بسیار مهم بوده و در این امر باید دستورات قرآنی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود : در ماه مهمانی خدا وسوسه های شیطانی کم شده و دل انسان بیشتر به سمت معنویت کشیده می شود، لذا در این ایام  مساجد بیش از گذشته دارای رونق حضور مردم می شوند و شاهد حضور پررنگ تر آنها هستیم و این بهترین فرصت برای مبلغین است که افراد بیشتری را با مساجد پیوند دهند و باعث ارتباط دائمی آنها در طول سال گردند.

حجت الاسلام محمدی فر با تاکید بر اینکه به مبلغین هجرت توصیه شده در ایام ماه مبارک رمضان حداکثر استفاده را از برنامه های تبلیغی خود ببرند، اضافه کرد: مبلغان همچنین ارتباطی صمیمی و دو طرفه با مردم برقرار نموده، مسائل و مطالب مهم را به آنها انتقال دهند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه کرمانشاه گفت : بیان احکام و مسائل دینی و مباحث قرآنی در زمینه های مختلف و همچنین رو خوانی قرآن کریم از اهم برنامه های مبلغین خواهد بود که معونیت این ماه به واسطه خواندن قرآن بیشتر است .

حجت الاسلام محمدی فر در پایان با اشاره با اینکه 34 روحانی هجرت به غیر از مبلغین اعزامی از سوی نهادهای دولتی در مناطق مختلف شهری و روستایی به امر تبلیغ خواهند پرداخت گفت: برای جوانانی که در مساجد این مناطق فعالیت دارند، به صورت خاص و تخصصی برنامه‌های تبلیغی را اجرا می نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha