یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه یاسوج

امام جمعه یاسوج گفت: اصل مذاکره مورد تایید رهبری و نظام بوده و راجع به تیم مذاکره کننده همه باید تابع نظرات مقام معظم رهبری باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام، اظهارداشت: مقام معظم رهبری در این دیدار نظرات خود  در مورد برخی از مسائل کشور به روشنی و صریح بیان کردند که تمام این سخنان برای همگان فصل الخطاب است.

وی  افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار، ضمن حمایت قاطع از تیم مذاکره هسته ای، صفات بسیار خوبی چون شجاع، غیور،متدین و امین را برای اعضای مذاکره کننده به کار بردند که تمام این سخنان معنا دارد و باید  همه به آن توجه داشته باشیم.

امام جمعه یاسوج، گفت: اصل مذاکره مورد تایید رهبری و نظام بوده و راجع به تیم مذاکره کننده همه باید تابع نظرات مقام معظم رهبری باشیم.

به گفته وی ، طبق تعاریف مقام معظم رهبری، باید بدانیم که هیچ ایرانی غیور و متدینی به کشور خیانت نمی کند ، چه برسد به افرادی که به عنوان نمایندگان نظام در این مذاکرات حضور می یابند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی،تصریح کرد: البته مقام معظم رهبری در این دیدار به روشنی خطوط قرمز را تبیین کردند و لذا ما هم باید بدانیم  که آمریکا دشمن ما بوده و اگر ما یک گام کوتاه بیاییم قطعا او چندین قدم به جلوتر خواهد برداشت و این نشان از ذات طمع کاری آنان است.

وی با تاکید بر پیروی همگانی  از منویات مقام معظم رهبری، خاطرنشان ساخت: امروز اگر ما خواستار پیشرفت و توسعه هستیم باید پیرو ولایت فقیه باشیم ؛ در مسئله  هسته ای هم فصل الخطاب همگان نظرات رهبر معظم انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha