سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله حسینی بوشهری انتشارات صافی

انتشارات آيت الله صافي گلپايگاني با عرضه بيش از ۵۰ اثر قرآني و مهدوي اين مرجع تقليد در بخش حوزوي نمايشگاه بين المللي قرآن كريم با حضور مدير حوزه‌هاي علميه كشور مورد تقدير قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران،‌در آيين اختتاميه بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم كه با حضور آيت‌الله حسيني بوشهري برگزار شد،‌انتشارات آيت‌الله العظمی صافي گلپايگاني تقدير شد.

برپایه این گزارش: انتشارات حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني در اين دوره از نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم در ابتدا با 40 عنوان از آثار اين مرجع تقليد در نمايشگاه حضور يافت كه با استقبال گسترده مردم 50 عنوان اثر ديگر از اين مرجع تقليد نيز در نمايشگاه مورد عرضه قرار گرفت.

بيش از 50 اثر مهدوي آيت‌الله صافي كه در ارتباط با قرآن و مهدويت بود در اين نمايشگاه عرضه شد كه استقبال اقشار گوناگون بازديدكنندگان را به همراه داشت.

گفتنی است: منتخب‌الاثر يكي از مهمترين آثار اين مرجع تقليد كه به تازگي توسط يكي از پژوهشگران به زبان فارسي ترجمه و به صورت فارسي- عربي منتشر شده است، مورد استقبال علما و ساير اقشار مردم قرار گرفت.

اين اثر ارزشمند به دستور آيت الله العظمی بروجردي توسط حضرت آيت الله صافي گلپايگاني تاليف شده كه با هزار و 200 حديث و روايت با استفاده از منابع غير شيعي شبهات مهدويت را پاسخ مي‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha