پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری - انتشارات آیت الله صافی

آيت‌الله العظمی صافي گلپايگاني از مراجع پركار و پرتلاش معاصر است كه ضمن مشغوليات فقاهتي در عرصه معرفتي نيز فعاليت داردكه مصداق اين امر تاليف مجموعه ارزشمند منتخب‌الاثر است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، از تهران ،آيت‌الله سيد هاشم حسيني بوشهري،  در حاشيه اختتاميه بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم از غرفه انتشارات آيت الله العظمی صافي گلپايگاني بازديد و در جريان آخرين آثار منتشر شده اين مرجع تقليد قرار گرفت.

وي با اشاره به شخصيت حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني بيان كرد: شخصيت اين مرجع تقليد در بعد فقاهت و معرفت ولايت مهدوي ستودني است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: آيت‌الله العظمی صافي گلپايگاني از مراجع پركار و پرتلاش معاصر است كه ضمن مشغوليات فقاهتي در عرصه معرفتي نيز فعاليت داردكه مصداق اين امر تاليف مجموعه ارزشمند منتخب‌الاثر است.

وي با اشاره به ترجمه منتخب الاثر به زبان فارسي گفت: ترجمه اين كتاب به زبان فارسي كاري بسيار ارزشمند است و مخاطبان اين اثر ماندگار را افزايش می دهد.

آيت‌الله حسيني بوشهري، به تاليف كتاب صراط مستقيم در مدت زماني كوتاه، اشاره و بيان كرد: اين فقيه آگاه به عنوان چهره ای شاخص در جهان اسلام شناخته مي‌شود كه نه تنها در عرصه فقاهت و مرجعيت فعاليت كرده بلكه در آسمان ولايت نيز خوش درخشيده است.

وي اضافه كرد: خواندن آثار اين مرجع تقليد در همه زمينه‌ها به ويژه در زمينه مهدويت دلنشين بوده و براي مخاطبان داراي جذابيت است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، با اشاره به آشنايي خود با آثار حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني تصريح كرد:‌ از دوران جواني با آثار اين مرجع تقليد و قلم رسا و شيواي ايشان آشنايي داشته و نسبت به تهيه جديدترين ایشان اقدام كردم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha