جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قهرمان احمدی

حوزه/ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محصول تفکر ناب شیعه است و روحانیت با جان و دل از این بزرگترین معروف عصر حاضر صیانت، حمایت و پشتیبانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در تبریز، حجت‌الاسلام قهرمان احمدی، در جلسه مشاور وزیر کشور در امور روحانیت با علماء، روحانیون و مدیران مدارس علمیه آذربایجان شرقی، در تبریز گفت: روحانیت تداوم دهنده راه و حرکت انبیاء هستند و وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارند.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محصول تفکر ناب شیعه است، افزود: باید از بزرگترین معروف عصر یعنی نظام مقدس اسلام، حمایت و پشتیبانی کنیم.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت تصریح کرد: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حفظ ارزش های اسلامی است و به لطف خداوند متعال، روحانیت در این امر کارنامه درخشانی در طول تاریخ دارد.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان این که علما و روحانیون در تمامی عرصه های حساس کشور حضور داشته اند، گفت: روحانیون با حضور خود در عرصه مبارزه با طاغوت در طول انقلاب شکوهمند ایران، همچنین در جبهه های نبرد هشت سال جنگ نابرابر و تحمیلی به وظیفه خود عمل کردند و امروز نیز در سنگرهای فرهنگی، از آرمان ها و اصول اسلام و انقلاب پاسداری می کنند.

وی بیان کرد: شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی حاصل تلاش‌های علمی و عملی همه اقشار به ویژه روحانیت شیعه در طول تاریخ است و نخواهیم گذاشت کشور به دست نا اهلان و نامحرمان بیافتد.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت افزود: امروز اگر ایران اسلامی امن ترین و باثبات ترین کشور جهان شناخته می شود، به خاطر وجود ولایت فقیه و مجاهدت علما و روحانیون است که با جان و دل این انقلاب را به این جا رسانده اند.

حجت الاسلام احمدی در خاتمه با تاکید بر لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی غرب، گفت: امروز با توجه به تهاجم فرهنگی غرب، نقش علما و روحانیون بسیار حساس و تاثیرگذار است و باید در این جنگ فرهنگی به دفاع از ارزش ها و اصول اسلام و انقلاب برخاسته در مقابل توطئه های غرب بایستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha