جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت معصومه

حوزه/ همزمان با اول ذی القعده سالروز ولادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام ۲۱۸ مطلب خواندنی پیرامون سیره علمی و عملی این بانوی بزرگوار اسلام در پایگاه حوزه نت منتشر شد.

مدیر این پایگاه در گفت وگو با خبرگزاری«حوزه»، اظهارداشت: این مطالب در قالب درختواره حضرت معصومه سلام الله علیها و برگرفته از پرسش ها و پاسخ ها، گزیده کتاب، چکیده مقالات و پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی می باشد که از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

حجت الاسلام سید حسن رحمانی ادامه داد: این درختواره در هشت موضوع اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهد که این موضوعات عبارتند از؛ « زندگی نامه حضرت معصومه(س)»، «احادیث حضرت»، « حضرت در آینه شعر و ادب»، «فضائل و مناقب حضرت»، «زیارت حضرت»، « حضرت معصومه(س) در آینه کتاب، پایان نامه و نرم افزار»، « کرامات حضرت»، «حضرت از نگاه بزرگان» و... از مطالب این درختواره می باشند.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم افزود: «اسامی و القاب حضرت معصومه(س)»، «هجرت حضرت معصومه(س)»، «پدر و مادر حضرت»، «حضرت معصومه(س)، قم و اهل قم» از جمله دیگر عناوین خواندنی این درختوراه می باشند.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند جهت بهره بیشتر از این درختواره به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

http://www.hawzah.net/fa/subjects.html?AssetID=0&SubjectId=65212

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha