چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده

حوزه/ همزمان با دهه کرامت و به منظور پاسداشت بقاع متبرکه و امامزادگان، همایش استانی تجلیل از امامزادگان ، در امامزاده محمد(ع) شهرستان کوهدشت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از خرم آباد، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همایش تجلیل از امامزادگان استان، در ۵ امامزاده استان برگزار خواهد شد گفت: اداره اوقاف به مناسب دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) برنامه های ویژه ای را در دستور کار دارد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده با اعلام اینکه فردا ۲۸ مرداد ماه آستان مقدس امامزاده محمد بن الحسن(ع) الیگودرز نیز افتتاح خواهد شد افزود:در افتتاح این آستان مقدس جمعی از مسئولان کشوری اداره کل اوقاف و امور خیریه و برخی مسئولان استانی حضور خواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه برنامه های دهه کرامت و سایر مسابقات فرهنگی نیز این دهه در امامزادگان استان برگزار می شود گفت:اشاعه فرهنگ زیارت ،توسل و گسترش فرهنگ اهل بیت علیهم السلام از مهمترین اهداف اجرای این برنامه های دینی فرهنگی است.

این مقام مسئول، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در این دهه برگزاری مراسم بزرگداشت مقام امامزادگان است.

حجت الاسلام عباس‌زاده افزود: همایش استانی این مراسم روز پنجشنبه، 29 مردادماه جاری از ساعت 9 در امامزاده محمد(ع) شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، تصریح کرد: همچنین، این مراسم روز جمعه، 30 مردادماه از ساعت 17 در بقعه امامزاده دوبرادران شهرستان خرم‌آباد و روز شنبه، 31 مردادماه در امامزاده ابوالحسن(ع) بروجرد، امامزاده سه فرزندان پیرامام الیگودرز و امامزاده زید بن‌علی(ع) شهرستان دورود برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha