دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 356538
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
دانشگاه لرستان

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان گفت: هم اکنون ۱۰۰ استاد دارای مجوز رسمی، در کلاس های معارف دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان مشغول خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در لرستان، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی، امروز در نشست مدیران گروه های معارف دانشگاه های استان لرستان، در دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به اثرگذاری معارف دینی اسلام ناب در خنثی کردن نقشه های فرهنگی و اخلاقی دشمنان، گفت: اساتید معرف اسلامی باید از توانایی لازم علمی برخوردار باشند و به سئوالات و شبهات دانشجویان در این زمینه کامل پاسخگو باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان با اعلام این که در آموزش دروس معارف باید به دو مقوله کمیت و کیفیت توجه ویژه ای شود، تصریح کرد: استادان معارف باید با شرکت در کارگاه ها و نشست های مرتبط و همچنین مطالعه، توان علمی خود را تقویت کنند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به حجم جمعیتی بالای کلاس های معارف، خاطر نشان کرد: باید تدابیری اتخاذ شود تا حجم بالای جمعیت این کلاس ها مانع آموزش مطلوب نشود.

وی در پایان با اشاره به تفکیک جنسیتی در کلاس های معارف، اظهار داشت: تفکیک جنسیتی در کلاس های این دروس می تواند اثر گذاری بالایی داشته باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان در پایان گفت: هم اکنون ۱۰۰ استاد دارای مجوز رسمی، در کلاس های معارف دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان مشغول خدمت هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha