یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
شیخ عیسی

حوزه/ الوفاق گفت: اتهامات نسبت داده شده به شیخ عیسی بسیار غیر مسئولانه و فاقد اولین و ساده ترین ملاک های قانونی می باشد و از سوی دیگر شیخ عیسی همواره انسانی صلح طلب و مسالمت جو بوده و این امری است که نیاز به اثبات ندارد و تلاش برای بدنام کردن چنین شخصیتی بی فایده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» چند روز پس از بازداشت حجت الاسلام شیخ حسن عیسی توسط ماموران امنیتی آل خلیفه در فرودگاه بحرین، وزارت کشور بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد شیخ حسن عیسی به اتهام حمایت از تروریست ها بازداشت شده و هنگام بازگشت از ایران به اتهام تامین مالی تروریسم و توزیع پول میان تروریست های تحت تعقیب بازداشت شده است!!

وزارت کشور بحرین به این اتهام بسنده نکرده و ادعا کرده شیخ عیسی در انفجار تروریستی ستره نیز دست داشته و علاوه بر این برای شرکت کنندگان در تظاهرات های اعتراض آمیز و افراد تحت تعقیب نظام، پول جمع می کند.

بیانیه الوفاق: بیانیه وزارت کشور غیر مسئولانه است

پس از بیانیه وزارت کشور بحرین، جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد آنچه در بیانیه وزارت کشور در مورد نماینده سابق و روحانی شیعه شیخ حسن عیسی آمده از لحاظ ساختاری و قانونی باطل است و هیچ اعتباری ندارد و شیخ عیسی از تمام اتهاماتی که به وی نسبت داده شده به دور است و هر گونه مجازاتی که برای وی در نظر گرفته شود باطل و بر خلاف قانون می باشد.

در این بیانیه آمده: اتهامات نسبت داده شده به شیخ عیسی بسیار غیر مسئولانه و فاقد اولین و ساده ترین ملاک های قانونی می باشد و از سوی دیگر شیخ عیسی همواره انسانی صلح طلب و مسالمت جو بوده و این امری است که نیاز به اثبات ندارد و تلاش برای بدنام کردن چنین شخصیتی بی فایده است.

الوفاق افزود: شیخ عیسی از ارکان دعوت مردم و انقلابیون به مسالمت است و متهم ساختن وی به حمایت از تروریسم اتهامی باطل و مشمئز کننده است و اندک توجهی به این اتهامات موجب اعتقاد به بطلان آنها می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha