چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
حجت‌الاسلام محمد رضوانی

حوزه/ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوئین زهرا بر ضرورت راه اندازی خانه‌های قرآنی به منظور توسعه سبک زندگی اسلامی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد رضوانی در گفت ‌و‌گو با خبرنگار «حوزه» از قزوین، با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت های قرآنی به ویژه در روستاها، اظهار داشت: با توجه به این که اهالی روستا‌ها برای احداث یا اجاره ملک برای انجام فعالیت‌های قرآنی، تمکن مالی ندارند ضروری است برای احداث خانه‌های قرآنی بودجه‌ای ویژه برای روستا‌ها در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: با احداث خانه‌های قرآنی در روستا‌ها شاهد گسترش فعالیت‌های قرآنی خواهیم بود و تعداد قرآن پژوهان نیز افزایش خواهد یافت و در ‌‌نهایت این مهم سبب می‌شود تا سبک زندگی اسلامی در بین جوانان و اقشار مختلف مردم توسعه بیشتری پیدا کند.

 سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوئین زهرا به برخی از فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در این شهرستان اشاره کرد و افزود: امسال برای فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی، بودجه‌های خوبی با رویکرد حمایت از برنامه‌های مراکز و مؤسسات قرآنی در نظر گرفته شده که در ‌‌نهایت موجب کیفی‌تر شدن برنامه‌های قرآنی می‌شود.

این فعال فرهنگی با اشاره به نیاز متولی و مدیریت واحد در میان متولیان حوزه‌های قرآنی ادامه داد: برخی بانوان در منازل شخصی خود به فعالیت‌های قرآنی می‌پردازند که موجب بروز مشکلاتی از جمله فضای ناکافی می‌شوند که ضروری است مسئولان برای تأمین فضای مورد نیاز این حوزه اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha