چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 357852
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
حجت الاسلام  مرادبیگی- ایلام

حوزه/ اولین جلسه دانش افزایی مدیران و معاونین حوزه علمیه استان ایلام برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ایلام ، اولین جلسه دانش افزایی مدیران و معاونین حوزه این  استان در سال تحصیلی 95-94 در سالن جلسات مدرسه  علمیه صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ، مدیر حوزه علمیه استان ایلام در این جلسه، با تبریک آغاز سال تحصیلی با تاکید بر اخلاص در کارها  اظهارداشت: طبق روایتی از رسول اکرم(ص)، برای  مومن  مرکب تند رو، خانه وسیع، لباس زیبا و چراغ نورانی متصور است؛  از ایشان سوال می شود و می گویند ما که این چهار چیز را نداریم چه کنیم،  پیامبر(ص)جواب می دهند،  مرکب تند رو  همان عقل مومن است ،خانه وسیع صبر مومن، لباس زیبا حیاء مومن و چراغ روشن،  عمل مومن می باشد.

وی در ادامه به بیان شاخصه های مدیر موفق پرداخت و افزود: یک مدیر موفق و خوب نیز باید مسلح به این چهار رکن باشد تا بتواند در مسیر کار خود موفق عمل نماید .

مدیر حوزه علمیه ایلام ، با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) افزود: امروز همه مسئولان باید خدمت به طلاب را افختار خود دانسته و  در این مسیر از بزرگان و نحوه تربیتی آنان بهره ببرند

گفتنی است: در پایان این جلسه  مدیران  و معاونین به بیان  نکات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه های حوزه پرداخته و راهکاریی را  تشریح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha