دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی مدیر حوزه قزوین

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: زندگی حضرت امام محمد باقر(ع) درس های فراوانی برای بشریت به همراه داشته و یکی از آن درس های مهم، کشف حقیقت و دستیابی به آن است .

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، با تسلیت سالروز شهادت حضرت باقرالعلوم(ع) به بیان بخشی از ابعاد شخصیتی آن حضرت پرداخت و اظهار کرد: امام باقر(ع) به دلیل علم بالایی که داشتند، به شکافنده دانش(علوم) مشهور بودند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: این امام بزرگوار، شاگردان زیادی در علوم مختلف از قبیل معارف الهی و فقه اسلامی تربیت کردند؛ به گونه ای که شاگردان ایشان در زمان خود سرآمد بودند و در توانایی علمی جایگاه بسیار بالایی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: زندگی حضرت امام محمد باقر(ع) درس های فراوانی برای بشریت به همراه داشته و یکی از آن درس های مهم، کشف حقیقت و دستیابی به آن است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی با تأکید بر این که کشف حقیقت از سوی امام باقر(ع) یکی از عللی عنوان کرد که مردم ایشان را باقرالعلوم(ع) نام نهادند و افزود: علومی که از امام محمد باقر(ع) به جامعه بشری منتقل شده است، تمام ابعاد زندگی بشر را شامل می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha