دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام مرادبیگی مدیر حوزه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به جایگاه ولایت امیرالمومنین(ع)، گفت: طلاب و روحانیون باید با حضور موثر در جامعه و بصیرت افزایی، پیام های غدیر را تبیین و ابلاغ کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امروز در جشن غدیر و عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام، با تبریک عید ولایت و امامت، گفت: طلاب و روحانیون باید مبلغ ولایت باشند و پیام های غدیر را بصورت گسترده ابلاغ کنند.

وی با اشاره به این که طلاب پس از عمامه گذاری رسما به سربازی امام زمان (عج) در می آیند، تصریح کرد: لباس روحانیت حرمت دارد و طلاب معمم باید از بسیاری از چیزها اجتناب کنند، زیرا بعضی افعال با این لباس و شأن روحانیت سازگاری ندارد.

مدیر حوزه علمیه ایلام با بیان این که دشمنان بیکار ننشسته اند، افزود: طلاب و روحانیون باید با حضور موثر در جامعه، به بصیرت افزایی بپردازند و با هجمه های فرهنگی مقابله کنند و علاوه بر آن به شبهات نیز پاسخ دهند.

 در این مراسم همچنین حجت الاسلام سید باقری، از فضلای حوزه به تبیین جایگاه امیرالمومنین(ع) پرداخت و گفت: پذیرفتن ولایت حضرت علی(ع) و اهل بیت(ع) شرط قبولی اعمال است.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم معنوی تعدادی از طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام بهدست مدیر حوزه علمیه استان، معمم شده و افتخار تلبس به لباس مقدس روحانیت را کسب کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha