جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی با بیان اهمیت پیگیری توسعه و ساخت بیمارستان هزارتختخوابی قم، تصریح کردند: مسوولان در خدمت رسانی به مردم باید تلاش کرده تا مشکلات بیماران کم شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» معظم له عصر امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن ام اس ایران با اشاره با اهمیت تبلیغ و تبیین در خصوص این بیماری، گفتند: پیامبر اکرم(ص) فرمودند که اگر کسی یک نفر را هدایت کند، بهتر از تابش خورشید است.

ایشان افزودند: آگاه سازی مردم از سوی فعالان جامعه بر حفظ صحت مزاج و اعلام هشدار بر برخی بیماری ها، نوعی تبلیغ است.

این مرجع تقلید بیان کردند: آگاهان و متخصصان باید مردم را همانند پدری مهربان هشدار دهند که سبک زندگی خود را تغییر دهند؛ امروز همین نوشابه ها در میان غذا معده های مردم را بیمار کرده است که در این زمینه ها باید هشدار داده شده است.

حضرت آیت الله سبحانی خاطرنشان کردند: شهر قم شهر اهل بیت(ع) است و باید در این زمینه خدمات شایانی از سوی فعالان در عرصه پزشکی و... انجام شود.

معظم له با بیان اهمیت پیگیری توسعه و ساخت بیمارستان هزارتختخوابی قم، تصریح کردند: مسوولان در خدمت رسانی به مردم باید تلاش کرده تا مشکلات بیماران کم شود.

ایشان گفتند: دولت باید تلاش کند که بودجه های ثابتی برای رفع مشکلات مردم تعیین و به جای برخی هزینه های بی مورد در برخی از ورزش های حرفه ای، در این زمینه ها سرمایه گذاری کند.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: البته نباید کل این بودجه ها را تعطیل کنیم؛ بلکه باید ورزش حقیقی را برای مردم تبیین کرده و از برخی بودجه های بی فایده در این زمینه بکاهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha