جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی گفتند: اتفاقات منا هیچگاه از ذهن انسان فراموش نخواهد شد؛ چراکه جراحتی است که بر پیکره اسلام وارد شده و سال های بسیاری باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» معظم له صبح امروز در درس خارج اصول خود در مسجد اعظم با اشاره به فاجعه منا، اظهار داشتند: اتفاقات منا هیچگاه از ذهن انسان فراموش نخواهد شد؛ چراکه جراحتی است که بر پیکره اسلام وارد شده و سال های بسیاری  باقی خواهد ماند.

ایشان ابراز داشتند: هرچه دولت عربستان عذر بیاورد و دولت ایران هم تلاش بر محاکمه آنان کند، این جراحت از پیکره اسلام دفع نشده و بر آن باقی خواهد ماند.

این مرجع تقلید خاطرنشان ساختند: امروز سرنوشت زائران برخی از خانواده های ایرانی مشخص نیست و خدا می داند که در این مدت چه کشیده اند.

حضرت آیت الله سبحانی ادامه دادند: تکلیف خانواده های کشته شدگان مشخص است و درد وغم آنان تا حدی ملایم تر است؛ اما خانواده های مفقودین در بلا تکلیفی به سر برده و عذاب بسیاری می کشند.

این استاد درس خارج حوزه تصریح کردند: حاجیان در حرم امن الهی به قربانگاه رفته اند و خداوند متعال انتقام خود را از آنان خواهد گرفت؛ چراکه ان الله یمهل و لا یهمل/ خداوند متعال مهلت می دهد؛ اما کوتاهی نمی کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha