دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فاجعه منا

حوزه/: آل سعود و حکام عربستان دست بیعت با کفار دادند و مشغول کشتار مسلمانان در یمن سوریه، عراق و حجاج بیت الله الحرام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نیا  شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران اظهارداشت: بر اساس آیات قرآن کریم، مسلمانان نباید کفار، یهود و نصارا را اولیاء خود قرار دهند و از آنان پیروی کنند.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم، روح پاک را به درخت پاک مثال می زند که ریشه‌اش در زمین ثابت و شاخه‌هایش در آسمان و میوه‌های پاک آن در حال تکثیرند. در تفاسیر گفته شده که منظور از ریشه این درخت، پیامبر(ص)؛ تنه آن، امام علی علیه السلام و شاخه آن، فاطمه زهرا سلام الله علیها و میوه آن، اهل بیت عصمت علیهم السلام هستند.

استاد حوزه علمیه افزود: کسی که از خدا و رسول(ص) اطاعت کند در آخرت کنار انبیا و صالحین می نشیند. کسانی که از راه ائمه(علیهم السلام) جدا شدند از راه خدا جدا شدند و به راه دشمنان خدا پیوستند. ای کسانی که ایمان آوردید دوستان خدا را رها نکنید و دشمنان اسلام را اولیاء خود قرار ندهید.

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به جنایت صورت گرفته در منا و کشته شدن چند هزار حاجی در حرم امن الهی خاطر نشان کرد: این آیات قرآن دقیقا برای امروز جامعه ما نازل شده، چرا که در فاجعه اخیر منا شاهد همدستی آل سعود و صهیونیسم و آمریکا در کشتار مسلمانان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه آل سعود باید برای مسلمانان جهان علل کشته شدن حاجیان در منا را روشن کند، خاطرنشان کرد: آل سعود و حکام عربستان دست بیعت با کفار دادند و مشغول کشتار مسلمانان در یمن سوریه، عراق و حجاج بیت الله الحرام هستند.

انتهای پیام  313/17

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha