دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید ابراهیم امین السید

حوزه/ رئیس شورای سیاسی حزب الله تاکید کرد: روزی فرا خواهد رسید که نظام های ظالم و مستبد عربی که مسلمانان و ملت های عرب را می کشند، آرزوی مرگ خواهند کرد و خواهند گفت: «یا لیتنی کنت ترابا».

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله در سخنرانی خود در هشتمین شب عزاداری حسینی در مجتمع سیدالشهدا(ع) در بیروت گفت: برخی مسئولان و افراد در داخل و خارج بنده و نوکر ظالمان شده اند و ماموریت های کثیف آنها را انجام می دهند و برخی مسئولان کنونی لبنان نیز جز مشکلات مالی سودی برای لبنان نداشته اند.

وی افزود: سلاطین ظالم در طول زمان همواره امت اسلام را تهدید کرده اند و تلاش کرده اند سلطنت خود را با تهدید و فریب و خریدن افراد حفظ کنند و کسانی که تسلیم این ساطین شوند و خود را به آنها بفروشند نام آنها برای همیشه از صفحه آزادگان تاریخ پاک خواهد شد.

رئیس شورای سیاسی حزب الله تاکید کرد: روزی فرا خواهد رسید که نظام های ظالم و مستبد عربی که مسلمانان و ملت های عرب را می کشند، آرزوی مرگ خواهند کرد و خواهند گفت: «یا لیتنی کنت ترابا».

وی افزود: ما امروز باید بدانیم که راه ما راه نور و روشنایی و راهی است که مایه عزت و شرافت و افتخار ما هست و خواهد بود و ما در لبنان از تمام ملت های مقاوم حمایت می کنیم و در کنار آنها هستیم و به مردم فلسطین می گوییم سربلندی امروز شما در فلسطین برگرفته از سربلندی امام حسین(ع) در کربلا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha