پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

حوزه/ همزمان با روز جهانی استکبار ستیزی، اجلاسیه بررسی«مسئله نفوذ بیگانه و استکبار در بین ملت های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به همت مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزارمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به برنامه های مجمع عمومی  جامعه مدرسین اظهارداشت:  اين مجمع در سال علاوه بر دو جلسه عمومی  با حضور اعضای 400 نفره خود، برنامه هایی با توصیه بزرگان وعلما برنامه ریزی و اجرا مي نمايد كه بررسي واقعه منا از جمله آن بود كه چندي پيش با حضور اساتيد سطوح عالي برگزار  شد.

وي با تاكيد بر رفع دغدغه هاي بزرگان و مراجع به خصوص مقام معظم رهبري گفت: از ديگر جلسات مهم اين مجمع  بررسي  مسئله نفوذ بیگانه  و استکبار در بین ملت های اسلامی و  نظام مقدس جمهوری اسلامی است كه در اين زمينه رهبر انقلاب هم بارها تاكيد كرده اند.

وي  ادامه داد: در همين زمينه اجلاسيه اي با حضور اساتيد سطوح عالي و همزمان با 13 آبان در مدرسه عالی دارالشفا برگزار و مباحث مربوط به خطرات نفوذ استکبار در نظام و انقلاب  مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

وي با تاكيد بر اهميت و جايگاه اين نشست يادآور شد: در اين نشست علاوه بر اساتيد سطح عالي مسئولان حوزوي و كشوري هم حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha