یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نشست مدیر حوزه های علمیه با مسئولان حوزه علمیه استان قم

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه صبح امروز در نشستی با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان قم از نزدیک با فعالیت ها و برنامه های این مدیریت آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال صبح امروز در جلسه دیدار آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان قم، اظهار داشت: این افتخار نصیب مدیریت حوزه علمیه استان قم شد که در آغازین سال تحصیلی 95-94 از وجود شما در این مدیریت بهره ببریم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر، مدیریت حوزه علمیه قم خلوت ترین زمان کاری خود را سپری می کند؛ چراکه فعالیت های سنگین انتقالات به اتمام رسیده و برنامه های خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

مدیر حوزه علمیه استان قم خاطرنشان ساخت: در سال تحصیلی جدید انجام انتقالات با برنامه ریزی خاصی انجام شد و طلاب با وجود فرآیندهای گوناگون می توانستند این جابجایی را انجام دهند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به موضوع گزینش طلاب جدیدالورود، تصریح کرد: از قریب به 2 هزار نفر از طلاب جدیدالورود مصاحبه انجام و جلسات هسته گزینش برگزار شد.

این استاد حوزه یادآور شد: تمام طلابی که در طرح میثاق طلبگی حضور داشتند، با مصاحبه و هسته گزینش در این طرح حاضر شده و برای آنان برنامه داشته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با اشاره به امور خوابگاهی حوزه علمیه قم، بیان داشت: امسال برنامه سنگینی برای موضوع خوابگاه طلاب حوزه علمیه قم داشته ایم و با برنامه ریزی های انجام شده بدون هیچ هزینه و اجاره ای این کار را سامان داده ایم.

وی اظهار داشت: امسال مدرسه علمیه خاتم الانبیاء تبدیل به مکانی خوابگاهی شده و مباحث آموزشی به مکان دیگری منتقل شده است.

مدیر حوزه علمیه قم ابراز داشت: در مباحث پژوهشی نیز نشریات مدارس و طلاب علاقمند به شرکت در جشنواره علامه حلی (ره) رشد خوبی داشته و معاونت های دیگر نیز اهتمام خوبی نسبت به مسائل داشته اند.

گفتنی است در این نشست برخی از معاونین حوزه علمیه استان قم نیز به ارائه گزارش از فعالیت های معاونت خود پرداختند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha