سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رحیم پور ازغدی

حوزه/  عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به این که اگر کسی می‌خواهد مسئله نفوذ را به خوبی درک کند، اسناد لانه جاسوسی را مطالعه کند، تاکید کرد: ملت ایران هرگز دست دوستی به آمریکا نخواهد داد؛ چرا که استکبار ستیزی ریشه در قرآن و روایات اهل بیت(ع) دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حسن رحیم پور ازغدی، شب گذشته در مراسم برائت از شیطان بزرگ آمریکا، در مسجد سید اصفهان ابتدا  در خصوص مسئله برجام گفت: این مسئله اگر با رعایت شروط مقام معظم رهبری و در چارچوب حقوق ملت ایران، پیش برود، خالی از اشکال است.

وی افزود: آمریکا به وعده های خود عمل نخواهد کرد، چرا که هیچ گاه دروغگویی و نفاق آمریکایی ها از بین نرفته و در طی این سی و چند سال هنوز پابرجاست. آمریکایی ها با صورت لبخند می زنند و با دست جنایت می کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد افرادی را در داخل کشور انتخاب کند که در صفحه شطرنج سیاست های او گام بردارند

وی تصریح کرد: کسانی که می‌گویند مسئله ما با آمریکا تمام شده و گذشته ها گذشته، چگونه و با چه منطقی این حرف را می زنند؟ کجا گذشته ها گذشته است؟ چگونه جنایات آمریکا را فراموش کنیم؟

رحیم پور ازغدی با ترسیم خطوط آمریکا، تاکید کرد: آمریکا می‌خواهد منافع خود را از هر طریق ممکن به نتیجه برساند و همیشه به دنبال نفوذ است، لذا باید هشدارهای رهبر معظم انقلاب را جدی گرفته و مراقب نقشه ها و توطئه های شیطان بزرگ باشیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تعریف انقلاب در دیدگاه امام(ره)، خاطرنشان کرد: انقلاب امام، انقلاب سازش با آمریکا نبود، چرا که امام راحل همواره آمریکا را شیطان بزرگ می خواند.

رحیم پورازغدی، شعار "مرگ بر آمریکا" را یک شعار راهبردی خواند و گفت: اگر کسی می‌خواهد مسئله نفوذ را به خوبی درک کند، اسناد لانه جاسوسی را مطالعه کند، صاحب نظران اسناد لانه جاسوسی را تجزیه و تحلیل کنند، این اسناد وضعیت روز جامعه را بیان می‌کند.

وی در پایان با اشاره به این که امام خمینی(ره) فرمودند "من با اطمینان می‌گویم اسلام، ابرقدرت ها را به خاک خواهد کشاند"، ابراز داشت: ملت ایران هرگز دست دوستی به آمریکا نخواهد داد؛ چرا که استکبار ستیزی ریشه در قرآن و روایات اهل بیت(ع) دارد.

انتهای پیام 313/38

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha