چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
غرفه خبرگزاری حوزه - نمایشگاه مطبوعات

حوزه / استاد دانشگاه و کارشناس قوه قضائیه رسانه رسمی حوزه را رسانه‌ای ارزشی و اخلاق مدار معرفی کرد و گفت: این رسانه با رویکرد تقریبی، مطالبه مقام معظم رهبری در زمینه توسعه وحدت امت اسلامی را عملیاتی کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نمایشگاه بیست و یکم مطبوعات، دکتر شهسواریان، در بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه در نمایشگاه مطبوعات تهران، با ابراز خرسندی از حضور حوزه در فضای رسانه‌ای کشور، گفت: رسانه حوزه با رویکرد تقریبی و وحدت گرایانه، مطالبه رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه وحدت امت اسلامی و پرهیز از افراط و تفریط در دنیای اسلام را عملیاتی کرده است.

وی رسانه حوزه را رسانه‌ای ارزشی و اخلاق مدار معرفی کرد و ابراز داشت: حوزه کارکردهای فاخر و ارزشمندی در عرصه‌های علمی فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و تبلیغی دارد که باید این کارکردها به جامعه معرفی شوند.

کارشناس قوه قضائیه در ادامه به نقش رسانه حوزه در مقابله با هجمه‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب و ... از رسالت‌های رسانه رسمی حوزه به شمار می‌رود.

شهسواریان در پایان با اشاره به شعار نمایشگاه بیست و یکم مطبوعات "نقد منصفانه؛ پاسخ مسئولانه"، یادآور شد: رسانه‌ها، باید با نقد منصفانه و سازنده به تعالی و توسعه کشور کمک کنند و مسئولان نیز خود را در مقابل مطالبات مشروع و به حق مردم پاسخگو بدانند.

انتهای پیام

3/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha