جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بوستان کتاب

حوزه/ به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی، فروشگاه های بوستان کتاب در شهرهای قم، تهران، مشهد و اصفهان، به مدت یک هفته تبدیل به نمایشگاه کتاب می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  مهدی محدثی از تبدیل فروشگاه های بوستان کتاب به نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی، شعب بوستان کتاب در شهرهای قم، اصفهان و مشهد، از  روز یکشنبه 24 آبان ماه تا پایان هفته در خدمت هموطنان و علاقه مندان به کتاب خواهد بود.

وی در خصوص  تخفیف ویژۀ این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه، کلیه آثار بوستان کتاب اعم از آثار چاپ شده توسط بوستان و نیز کتاب های مبادله ای با ناشران دیگر، با تخفیف ویژه و تا سقف 15درصد عرضه خواهند شد؛ همچنین فروشگاه های موسسه، در پذیرش بن کتاب و کارت های اعتباری خرید کتاب محدودیتی نخواهند داشت.

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب این اقدام را در راستای تقویت ناشران دانست و گفت: با توجه به مقوله گرانی کاغذ و خدمات چاپ، برگزاری چنین نمایشگاه هایی در کشور و تخفیف های ویژه به بهانه هفته کتاب، می تواند در بسترسازی برای ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی،  مفید بوده و علاقه مندان به مطالعه کتاب های سودمند، کتاب های مورد نیاز خود را در موضوعات مختلف علمی و دینی تهیه نمایند.

گفتنی است؛ موسسۀ بوستان کتاب، با داشتن 353 اثر برگزیده در جشنواره های بین المللی خارجی و داخلی، 30 نوبت ناشر برگزیده کشور شناخته شده است که علاوه بر شعبات سه گانه در قم، دو شعبه در اصفهان، یک شعبه در تهران و شعبه ای نیز در مشهد دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha