شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
آیت الله محسن فقیهی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امام باقر(ع) از هیچ فرصتی در جهت هدایت مردم و خروج آن ها از ضلالت فروگذار نمی کردند و ما نیز باید به تاسی از سیره نورانی امام باقر(ع) در مجاهدت علمی، فرهنگی و اعتقادی ، خستگی ناپذیر و با توکل بر خدا و استعانت از ائمه طاهرین(ع) کار کنیم.

 آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فرارسیدن سوم ماه صفر، سالروز ولادت باسعادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: حقیقتاً همه حوزویان به شاگردی در مکتب بلند و رفیع امام باقر(ع) افتخار می کنند و بر خود می بالند که پیرو چنین بزرگوارانی هستند.

وی افزود: البته لازمه قدرشناسی و قدردانی این توفیق عظیم آن است که حوزویان هر چه بیشتر و بهتر خود را مجهز به علوم و معارف حقه اهل بیت(ع) کنند و در نشر آن در سطح جامعه و مقابله با شبهه پراکنی های دشمنان اسلام و شیعه اهتمام جدی داشته باشند.

این استاد حوزه تاکید کرد: امام باقر(ع) از هیچ فرصتی در جهت هدایت مردم و خروج آن ها از ضلالت فروگذار نمی کردند و ما نیز باید به تاسی از سیره نورانی امام باقر(ع) در مجاهدت علمی، فرهنگی و اعتقادی ، خستگی ناپذیر و با توکل بر خدا و استعانت از ائمه طاهرین(ع) کار کنیم و از زخم زبان ها و کارشکنی های دشمنان نیز نهراسیم.

وی تاکید کرد: بیانات و احادیث فراوان از حضرت باقرالعلوم(ع) در این مسیر نورانی بهترین ابزار در اختیار ماست که  ان شاءالله بتوانیم با مجاهدت بیشتر در این راه موجبات خشنودی خدای متعال و کسب رضایت حضرت ولی عصر(عج) را فراهم آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha