دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مجتبی طاهری خرم آبادی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: راز محبوبیت فوق العاده مرحوم حضرت آیت الله مرعشی نجفی ، اخلاص والای ایشان و کار برای رضای خدا در همه حالات بود.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری خرم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال آن عالم بزرگ شیعی اظهار داشت: رمز ماندگاری و محبوبیت مرجعیت شیعی و چهره های نورانی همچون آیت الله العظمی مرعشی نجفی(ره) علاوه بر مساله اخلاص ناشی از صداقت این بزرگان در زندگی خود و در میان مردم است.

وی همچنین افزود: این ها انسان هایی بودند که در مراتب مختلف هیچ گاه از اخلاص و انجام کار برای رضای خدا غافل نبودند و این ها در واقع مجسمه های هدایت بودند که طبق وعده های قرآن ماندگار هستند.

این استاد حوزه یادآور شد: این ها چهره های واقعاً ماندگار هستند که با عمل صالح ، خدای متعال این ها را در قلوب مردم محبوب قرار داد و با این که سال ها از زمان ارتحال بزرگانی همچون آیات عظام بروجردی، مرعشی نجفی ، امام خمینی(ره)، اراکی و گلپایگانی می گذرد و خیلی از مردم زمان آن بزرگان را درک نکرده اند اما می بینیم که چقدر با شور و شوق در مراسم های یادبود شرکت کرده و عاشقانه آن ها را دوست دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha