چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
عباس علم الهدی

حوزه/در نشست هم اندیشی مدیر و معاونین حوزه علمیه استان سمنان با کارگروه کمیته هماهنگ ، نظارت و ارزیابی حوزه های علمیه ، مسائل و مشکلات حوزه این استان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» عباس علم الهدی، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه کشور به همراه نمایندگان معاونت های ستادی حوزه، در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد مدیر حوزه علمیه استان سمنان و معاونان استانی، به بررسی مسائل و مشکلات حوزه علمیه این استان پرداختند.

علم الهدی در این نشست، که در اداره کل تبلیغات اسلامی شاهرود برگزار شد، حوزه استان سمنان را پویا، سرزنده و موفق ارزیابی کرد و گفت: مشکلات مالی و معیشتی نمی تواند مانع پیشرفت حوزه ها شود ، و امیدواریم در این رابطه با هم افزایی لازم مسائل و مشکلات فراروی حوزه این استان مرتفع شود.

وی با تقدیر از تلاش های مدیر و معاونین حوزه علمیه استان سمنان، خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات حوزه استان پس از جمع بندی، به آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور ارائه خواهد شد، تا با حمایت و مساعدت وی، شاهد پویایی هرچه بیشتر حوزه این استان باشیم، چرا که پیشرفت طلاب از حیث آموزشی و تهذیبی از دغدغه های مهم ماست.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد، مدیر حوزه استان سمنان نیز در این نشست، با تقدیر از سفر مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه های کشور و نمایندگان معاونت های ستادی حوزه به این استان، خواستار حمایت و مساعدت بیش از پیش مسئولان ارشد حوزه از حوزه های استان ها و شهرستان ها شد.

حجت الاسلام والمسلمین جباری،مسئول نظارت بر مدیریت های استانی دفتر برنامه ریزی نظارت حوزه های علمیه در خصوص مباحث عمرانی مدارس سمنان گفت: امیدواریم با مصوباتی که در جلسه کارگروه  اعزامی از مرکز مدیریت حوزه های علمیه اتخاذ شد، مسائل عمرانی بررسی شده در این جلسات در آینده نزدیک عملیاتی شده و قدم های مثبتی جهت حل مشکلات حوزه های این استان برداشته شود.

برپایه این گزارش:در این نشست همچنین معاونان حوزه علمیه استان سمنان، گزارشی از فعالیت ها، برنامه ها و مشکلات حوزه کاری خود ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha