پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 آیت الله سید محمدعلی شیرازی

حوزه/ آیت الله سید محمدعلی شیرازی تصریح کرد: کسی که خود را خادم الحرمین و حامی مسلمانان می داند خون مسلمانان را می ریزد و کشورهایشان را نابود می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاریحوزه» آیت الله سید محمدعلی شیرازی از اساتید حوزه علمیه مشهد با صدور پیامی به زبان عربی، ضمن محکومیت وقایع اخیر نیجریه، تصریح کرد: مدتی است در جهان اسلام شاهد حوادث و جنایت های بزرگی هستیم که وجدان های جهانی را به لرزه در می آورد؛ مهمترین آن ها کشتار صدها مومنی است که به دور از هرگونه مسئله سیاسی برای اقامه شعائر دینی در نیجریه گردهم آمده بودند.

وی اظهار داشت: ارتش نیجریه که باید حامی مردم باشد، ملت خود را به بهانه برافراشتن پرچم محبت اهل بیت(ع) و برگزاری عزای سیدالشهداء(ع) به خاک و خون می کشد و عالم دینی شیخ زکزاکی را زندانی کرده و انواع اذیت ها را در حق او انجام می دهد.

استاد حوزه علمیه مشهد افزود: این حوادث غمبار و جنایات دیگری که جانیان عصر، در پاکستان، بحرین، سوریه، کویت، قطیف و عراق انجام می دهند و به ویژه کشتار هزاران یمنی به دست کسی که خود را خادم الحرمین و حامی مسلمانان می داند، ولی در حقیقت خون مسلمانان را می ریزد و کشورهایشان را نابود می کند، محکوم است.

آیت الله شیرازی در پایان خاطرنشان کرد: خطاب به این سرسپردگان و اربابانشان اعلام می کنیم با این جنایت ها به هیچ وجه تغییری در مسیر شیعه رخ نخواهد داد؛ شیعیان بر وحدت اسلامی با سایر مسلمانان پابرجا هستند و بر اعتقادات خود ثابت قدم و در مسیر حق پابرجا خواهند ماند.

انتهای پیام/

20/313

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha