جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام منصور فرجی مدیر حوزه کاشان

حوزه/مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه روحانیون همواره در همه عرصه‌ها پیشتاز بودندگفت: در زمان جنگ تحمیلی یک سوم روحانیون کاشان یعنی تعداد ۱۰۳ نفر از روحانیون این شهر شهید شدند که نشان از حضور گسترده طلاب کاشان در عرصه دفاع از میهن اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین منصور فرجی شب گذشته در جمع مدیران و اساتید مدارس علمیه کاشان که با حضور رئیس مرکز خدمات برگزار شد گفت: به عظمت وجود امام(ره) و خون شهدا ما امروز در کشور در آرامش زندگی می‌کنیم و این آرامش را مدیون آنها هستیم.

وی با بیان اینکه روحانیون همواره در همه عرصه‌ها حاضر بوده و به این حضور خود افتخار می‌کنیم ابراز داشت: در زمان جنگ تحمیلی یک سوم روحانیون کاشان یعنی تعداد 103 نفر از روحانیون این شهر شهید شدند که نشان از حضور گسترده طلاب کاشان در عرصه دفاع از میهن اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه کاشان با اشاره به اینکه از نظر علمی حوزه علمیه کاشان در سطح سوم کشور قرار دارد گفت: از نظر آموزشی در سطح بالایی هستیم و افتخار داریم که رتبه هشت علمی کشور را داریم.

وی بیان کرد: در سال جاری در جشنواره کتاب سال حوزه افتخار این را داشتیم که 3 نفر از 12 نفر برگزیدگان کتاب سال حوزه اهل کاشان بودند.

حجت الاسلام و المسلمین فرجی تصریح کرد: آسیب‌های جامعه ما بسیار زیاد است و ما روحانیون وظیفه داریم با تمام کمبودهایی که داریم برای اصلاح این آسیب‌ها تلاش کنیم تا با هجمه‌هایی که علیه کشور ما می‌شود مقابله کنیم.

انتهای پیام/313/30

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha