سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت‌الاسلام برقراری

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنقر گفت: همان طور که دشمنان اسلام و ائمه اطهار(علیهم السلام) با شهادت سیدالشهدا (ع) نتوانستند چراغ مصباح الهدی را خاموش کنند، قطعاً با ریختن شدن خون بی گناهانی همانند شیعیان نیجریه هم نه تنها چراغ اسلام خاموش نمی شود، بلکه اسلام جاودانه و ماندگار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد باقر برقراری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با محکوم کردن جنایات ارتش نیجریه و با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: دشمنان قسم خورده و سیلی خورده مکتب اسلام یهود و مشرکان هستند.

امام جمعه شهرستان سنقر  افزود: امروز مصداق اصلی کفر، آمریکا و رژیم سفاک صهیونیستی بوده و  منشأ اصلی و پشت پرده جنایات و کشتارها در بلاد و جوامع اسلامی نیز هستند.

وی با اشاره به سخنان دبیر کل حزب الله گفت: مسئول و عامل اصلی شهادت مسلمانان،  آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و  با رجوع به تاریخ درمی یابیم که هر خاطره خونباری برای مکتب و مذهب اسلام به وقوع پیوسته، پشت پرده این قضایا مملو از وجود مستکبران و دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام برقراری خاطر نشان کرد: همانطور که دشمنان اسلام و ائمه اطهار(علیهم السلام) با شهادت سیدالشهدا (ع) نتوانستند چراغ مصباح الهدی را خاموش کنند، قطعاً با ریختن شدن خون بی گناهانی همانند رهبر و پیروان شیعیان نیجریه، نه تنها چراغ اسلام خاموش نمی شود، بلکه اسلام  جاودانه و ماندگار خواهد شد.

امام جمعه شهرستان سنقر با اشاره به مجاهدت های رهبر شیعیان نیجریه ابراز داشت: کشتار مردم نیجریه سبب شده چهره مجاهد فی سبیل لله شیخ زکزاکی به تمامی جهان شناخته شود و شهادت مردم این کشور، مسلمانان و حتی غیر مسلمانان را در فکری عمیق فرود برد.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: امید است با  هوشیاری شیعیان نیجریه مکتب اسلام در این کشور توسعه پیدا کرده و با حفظ وحدت و یکپارچگی، کفار و مستکبران را از کشور اسلامی نیجریه بیرون کنند که قطعأ این مهم برکات فراوانی برای اسلام رقم خواهد زد.

وی خاطرنشان ساخت: مکتب و مذهب اسلام نه تنها تروریست پرور نبوده، بلکه در طول تاریخ همواره قربانی جنایات مستکبران بوده؛ لذا باید نسبت به حل و ریشه کن کردن تروریست اهتمام ویژه داشت.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha