دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ خشم و انزجار حوزه علمیه قم از آل سعود

حوزه/ طلاب و روحانیون شهرستان های استان کرمانشاه با برگزار تجمعات اعتراض آمیزی، جنایت رژیم آل سعود و شهادت مظلومانه شیخ نمر را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در کرمانشاه، طلاب و اساتید مدارس علمیه شهرستان های استان کرمانشاه با برگزاری تجمعات اعتراض آمیزی، نفرت و انزجار خود از جنایت رژیم سعودی در به شهادت رساندن آیت الله نمر را با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود خائن» اعلام کردند.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی، مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین، در جمع طلاب این مدرسه با اشاره به شهادت شیخ نمر، گفت: شهادت آیت الله نمر، پرونده سیاه آل سعود را سیاه تر کرد.

وی در ادامه افزود: آل سعود که به زعم خودشان خادم الحرمین هستند، با شهادت آیت الله نمر، کشتار مردم یمن و ... به خائن الحریمن تبدیل شده اند.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) هرسین تصریح کرد: مسئولان و خدمتگزاران ایران اسلامی و علمای جهان باید برخوردی قاطع با جنایت حکومت آل سعود داشته باشند.

حجت الاسلام قدمی در پایان گفت: امروز با توجه به وضعیت جهان اسلام وظیفه علما و بزرگان و تمامی دولت های اسلامی بسیار خطیر بوده و باید نسبت به ترویج اسلام اهتمام ویژه داشته باشند.

*پایه های حکومت آل سعود سست تر شد

حجت الاسلام هوشنگ کریمی، نیز در جمع طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم سرپل ذهاب، با محکوم کردن جنایات حکومت فاسد آل سعود، اظهار داشت: حکومت آل سعود با شهادت عالم ربانی و فقیه مجاهد آیت الله نمر زمینه سقوط خود را فراهم کرد.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد: غرب و رژیم صهیونیستی در پشت پرده جنایات آل سعود قرار دارند، چرا که استکبار از قدرت و عظمت مسلمانان جهان احساس خطر و وحشت می کند.

حجت الاسلام کرمی افزود: شیخ نمر با مجاهدتش پایه های حکومت آل سعود را سست کرده و آرام آرام به سقوط و نابودی خود نزدیک می شود.

* تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون سنقر

طلاب و روحانیون شهرستان سنقر نیز همزمان با سراسر کشور ، انزجار و تنفر خود را از حکومت دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر با بیان اینکه نباید در برابر دشمنان اسلام سکوت کرد بیان داشت: سکوت در برابر مستکبران اجازه ادامه جنایات و اقدامات شیطانی آن ها را خواهد داد.

وی ادامه داد: حکومت آل سعود بویی از اسلام نبرده و با نام اسلام به ترویج و گسترش اسلام هراسی تحت چتر مستکبران جهان ادامه می دهد.

حجت الاسلام بنی عامریان خاطر نشان کرد: شهادت آیت الله نمر نشان دهنده ضعف حکومت آل سعود است و امروز روز خفت و بیچارگی حکومت آل سعود است و آنان بدانند که عمر حکومتشان به پایان رسیده است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر در پایان گفت: امید است باعنایات خداوند متعال و حضرت ولی عصر (عج) سایه استکبار از جوامع اسلامی برطرف شود و شاهد عزت و اقتدار هرچه بیشتر اسلام و مسلمانان باشیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha