جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اوتارخانی

حوزه/ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: شهید نمر اسطوره مبارزه با رژیم سفاک آل سعود است که با عروج آسمانی خویش گوشه ای از رفتار ددمنشانه آل سعود را بر ملا ساخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس اوتارخانی در پیامی ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر باقر النمر توسط آل سعود منحوس اظهار کرد: بیداری وجدان های خفته و ظهور انسان های بیدار ثمره حیات طیبه شهداست که مصداق واقعی آیه: وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (169آل عمران) هستند.

وی تصریح کرد: هر قطره خون شهدا اقیانوس است که بر کویر بی جان دنیای غرق در مادیات جاری می شود و بی شک ثمره آن بازگشت انسانها به فطرت و تلاش در راه مبارزه با استکبار و ظلم خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: شیخ مجاهد و عالم فرزانه شهید نمر امروز اسطوره مبارزه با رژیم سفاک آل سعود است که با عروج آسمانی خویش گوشه ای از رفتار ددمنشانه آل سعود را بر ملا ساخت.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین افزود: بدین وسیله ضمن تسلیت شهادت شیخ نمر به ساحت حضرت ولی عصر(عج) و نائب بر حق ایشان حضرت آیت الله العظمی  خامنه ای  این رفتار بدور از انسانیت را محکوم کرده و بر ادامه راه آن شهید بزرگوار تاکید دارم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha