دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مستشاری

حوزه/ مشاور عالی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها هیچ سعادتی بالاتر از شهادت نیست و پیام شهادت شیخ نمر بیداری اسلامی و غیرت انقلابی به تمام جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا مستشاری، در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون کرمانشاه در مدرسه علمیه امام خمینی (ره)، گفت: آیت الله نمر در اوج خفقان، به وظیفه الهی خود عمل کرد و به مقام والای شهادت نائل گردید.

مشاور عالی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، با بیان این که شهادت آیت الله نمر روح تازه ای به کالبد جهان اسلام دمید، تصریح کرد: امثال شیخ نمرها به ما درس مبارزه در اوج خفقان می دهند، چرا که زنده نگاه داشتن دین در مبارزه با مستکبران و مجاهدت در راه خدا امکان پذیر است.

وی با اشاره به این که هیچ سعادتی بالاتر از شهادت نیست و پیام شهادت شیخ نمر بیداری اسلامی و غیرت انقلابی به تمام جهان است، ابراز داشت: فقاهت و علم زمانی ارزشمند و مقدس است که در کنار مجاهدت در راه خداوند متعال قرار گیرد، اگر همه ما روحیه انقلابی را در خود تقویت و نهادینه کنیم و دیگران را نیز به این امر مهم تشویق کنیم، قطعأ دشمنان اسلام خوار و ضعیف خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین مستشاری با تاکید بر این که باید روحیه مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی را در خود تقویت کرده و در تمامی عرصه ها غیرت انقلابی داشته باشیم، افزود: امری که بنیانگذار انقلاب اسلامی را به نقطه اوج رساند غیرت انقلابی و مبارزه با طاغوت و مستکبران زمان بود.

وی تصریح کرد: امری بدتر از سکوت، محافظه کاری، بی اطلاعی و بی انگیزگی در برابر مشکلات و حوادثی که در جهان اسلام رقم می خورد، نیست، لذا در برابر این حوادث نه تنها بیداری اسلامی از ضروریات است، بلکه ایفای نقش نیز از اهمیتی والایی برخوردار است.

مشاور عالی نهاد نمایندگی رهخبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه و طلاب و روحانیون باید با تمام توان در برابر فتنه و دشمنان اسلام ایستادگی کرده و مروجان واقعی اسلام باشند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha