پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
محمد رجایی نماینده گناباد

حوزه/ نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت : امروز باید در کنار اعتراضات داخلی،ابعاد حقوقی و بین المللی این ماجرا نیز پیگیری شود.

حوزه/ حجت الاسلام محمد رجایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گناباد با محکوم کردن اعدام شیخ نمر اظهارداشت : ملک سلمان سن بالا و دارای اعتقادات وهابی گری افراطی است و بیشتر کار ها توسط پسرش که یک جوان خام و متاثر از وهابیت است، انجام می شود؛ هر زمان کشور هایی حامی انها چراغ سبز نشان می دهند سعی می کنند بین شیعیان اختلاف ایجاد نمایند.

وی ادامه داد : یک عالم شیعی برجسته ای که شیعیان دنیا به ایشان ابراز علاقه مند بودند را به  این  شکل به  شهادت رساندند پیامی جز این ندارد که رژیم عربستان سعودی در جهت ایجاد اختلافات بین مسلمانان عمل می کند.

این نماینده مجلس در خصوص وظایف دولت و مجلس در خصوص این جنایت اظهار داشت : وظیفه مجلس و مسئولین مربوطه است که از طرق منطقی پیگیری کنند  هرچند که  به سازمان های حقوق بشری اعتمادی نیست ولی بازهم باید از طریق مجامع بین المللی پیگیر این اقدام شد .

این استاد حوزه گناباد، یادآورشد: رسانه ها باید از این جنایت رژیم عربستان در جهت روشن شدن افکار عمومی استفاده نموده و برای مردم جهان تبیین کنند که حساب این ها از بقیه مسلمان ها جدا است. 

وی در پایان خاطرنشان ساخت : در مقابل این رژیم سفاک باید با قاطعیت  برخورد کرد چرا که می دانیم حکام عربستان که در خانه شیشه ای زندگی می کنند این ها آسیب پذیر بوده و تمام اتکای آنها به قدرت هایی است که از آنها حمایت می کنند لذا برخورد با چنین رژیمی باید خشن باشد .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha