یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی/ حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به جنایات رژیم آل سعود، گفت: امویان زمان با شعار اسلام، به جان مسلمانان افتاده اند و باید از سرنوشت پیشینیان خود عبرت بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون کرمانشاه، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با تسلیت شهادت مظلومانه آیت الله نمر، گفت: خون آیت الله نمر آتشفشانی برای اضمحلال حکومت آل سعود خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به این که قطعأ شهادت شیخ نمر پایه های حکومت آل سعود را سست و زمینه اضمحلال و نابودی آن را فراهم خواهد کرد، ابراز داشت: شهادت آیت الله نمر مصیب بزرگی برای جهان اسلام است.

وی ادامه داد: شیخ نمر، حجربن عدی زمان بود و به جرم حب علی(ع) و آل علی(ع) و افشارگری علیه ظلم و جور حکومت بنی امیه زمان، آل یهود و آل سعود به شهادت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه با اشاره به این که امویان زمان با شعار اسلام، به جان مسلمانان افتاده اند و باید از سرنوشت پیشینیان خود عبرت بگیرند، ادامه داد:در کشور عراق، صدام ملعون با اعدام و ترور خاندان حکیم و دیگر علما به بلاهایی مبتلا و زمینه سقوطش فراهم شد؛ نمونه هایی از این قبیل در تمام جهان یافت می شود لذا آل سعود باید از وقایع تاریخی درس بگیرد.

وی  در پایان با بیان این که با شهادت علمای بزرگ اسلام ، نهضت بیداری آبیاری می شود، ابراز داشت: امروزهشیعه و اهل سنت از اقدامات وحشیانه آل سعود اعلام انزجار می کنند و این تنفر مقدمه اضمحلال حکومت فاسد آل سعود است.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha