دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید مرتضی حسینی -  قزوین

حوزه/ قلب مؤمنان و موحدان جهان از خبری که از سیاهچال‌های رژیم فاسد و فاسق سعودی به گوش رسید، جریحه‌دار شد.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین،  با محکوم کردن شهادت شیخ نمر اظهار کرد: قلب مؤمنان و موحدان جهان از خبری که از سیاهچال‌های رژیم فاسد و فاسق سعودی به گوش رسید، جریحه‌دار شد و دل نازنین صاحب‌الزمان(عج) به درد آمد.

وی تصریح کرد: سفاکان آل‌سعود که تشت رسوایی‌شان مدت‌هاست با حمله به مردم بی‌دفاع یمن و حمایت همه‌جانبه از عناصر تکفیری در عراق و سوریه از بام افتاده، این بار دست خود را به خون روحانی شریفی آغشتند که جز از وحدت و تقریب، سخن نگفته بود.

وی تشریح کرد: شیخ نِمِر باقر النمر در قامت یک شیعه دلاور مولا علی علیه‌السلام، چنان در برابر حکومت باطل و شیطانی آل‌سعود ایستادگی کرد که دژخیمان سفاک این رژیم خون‌ریز، جز به شهادت او رضایت ندادند و سرانجام پس از سال‌ها زندان و شکنجه، خون آن روحانی مظلوم را در بهار جان‌ها یعنی ماه ربیع‌الاول به زمین ریختند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خون شیخ نمر چنان که خون نواب صفوی‌ها و شهید سعیدی‌ها در ایران و خون حکیم‌ها در عراق بر زمین نماند و اسلام ناب محمدی(ص) و تشیع علوی(ع) را احیا کرد، بر زمین خواهد جوشید و درخت پرثمر شریعت اسلامی و نهال سربلند شیعه را آبیاری خواهد کرد.

وی افزود: چنان که پهلوی ملعون و صدام خائن خسرالدنیا والآخره شدند و با روسیاهی و تیره‌روزی از تخت قدرت، پایین آمدند، مسلمانان جهان روزی را شاهد خواهند بود که رژیم آل‌سعود آمریکایی که پیش‌برنده امیال و آرزوهای رژیم منحوس صهیونیستی نیز هست، سرانجام از اریکه قدرت به زیر بیاید و سرزمین مقدس مسلمانان و قبله‌گاه شریف مسلمین در دست پاک‌ترین و صالح‌ترین حاکمان اسلامی قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha