دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ |۱۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 27, 2024
حجت الاسالم سید لطف الله حیات الغیب - مدرسه کمالیه خرم آباد

حوزه/ رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام روحانیون و مبلغان به مناطق مختلف شهری و روستایی این استان برای تبلیغ و ترویج اهداف انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام لطف الله حیات الغیبی، امروز در نشست ستاد دهه فجر استان، با بیان اینکه پاسداشت و تبلیغ آرمان های انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، با اشاره به اینکه روحانیون و مبلغان نقش بسزایی در تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب در بین نوجوانان و جوانان دارند، گفت: روحانیون و مبلغان در دهه فجر با برگزاری نشست های تخصصی و گفتمان ها، نسل جوان جامعه را با آرمان های انقلاب آشنا خواهند کرد.

رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان همچنین از اعزام روحانیون و مبلغان برای تبلیغ و ترویج اهداف انقلاب اسلامی به مناطق مختلف شهری و روستایی این استان خبر داد.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان این که شورای هماهنگی در مستند سازی برنامه ها و حضور مردم در مناسبت ها قدم های مثبتی برداشته است، تصریح کرد: امروز جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بین مردم جایگاهی ارزشمند و شناخته شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری از عملکرد مثبت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، خاطر نشان کرد: این شورا تلاش می کند تا ضمن تببین اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی از تحریف اندیشه های امام راحل جلوگیری نماید.

حجت الاسلام حیات الغیبی با اشاره به اینکه ستادهای استانی و شهرستانی دهه فجر از اول آذر برنامه ریزی خود را برای اجرای برنامه های دهه فجر آغاز کرده اند افزود:باید تلاش شود تا در اجرای این برنامه بر بصیرت و آگاهی مخاطبان افزوده گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha