دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام  مهدوی امین لرستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است و برای نهادینه کردن این فرهنگ، عزم ملی نیاز است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از لرستان، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، امروز در یادواره شهدا، در خرم آباد با اشاره به شهادت شیخ نمر، گفت: این روحانی مبارز لحظه ای در برابر ظلم ستم آل سعود کوتاه نیامد و برای دفاع از حق و حقیقت جان خویش را فدا کرد.

وی با اشاره به این که اقدام جنایتکارانه آل سعود، قلب میلیون ها مسلمان آزاده جهان را جریحه دار کرد، افزود: آل سعود بداند خداوند انتقام خون به ناحق ریخته این روحانی مبارز و هزاران حاجی بی گناه فاجعه منا را از آنان خواهد گرفت و روز به روز آنها را در منجلاب تباهی فرو خواهد برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به این که شهدا با تقدیم خون خود در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادند، یادآور شد: شهدا با تبعیت از ولی فقیه، لحظه ای در دفاع از اسلام و مملکت درنگ نکردند و با اخلاص از جان و مال و نوامیس مردم دفاع کردند.

حجت الاسلام مهدوی امین در پایان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است و برای نهادینه کردن این فرهنگ، عزم ملی نیاز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha