دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 366243
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
عربستان

حوزه/ امروز عربستان در قامت استکبار پنهان شده و مسلمانان باید هوشیار باشند در پازل دشمن قرار نگیرند.

حجت الاسلام جعفرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت:حکام مستکبر و بی رحم آل سعود بدانند با این حرکات وقیحانه نمی توانند به حکومت استکباری خود ادامه دهند، چرا که خداوند انتقام این اعمال و حرکات سخیف را از آنان خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه این اقدام نابخردانه و به دور از انسانیت حکم آل سعود حکومت آنها را به اضمحلال و نابودی نزدیکتر ساخته است تصریح کرد:مسلمانان باید هوشیار باشند و رد پای استکبار و تصمیم این ایادی را در این حکم جستجو کنند.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه اولویت اول استکبار بر ضد مسلمانان، ایجاد تفرقه و جدایی در بین مذاهب امت اسلام است خاطر نشان کرد:مسلمانان با بصیرت،وحدت و همدلی تمام توطئه های دشمنان و ایادی استکبار را خنثی خواهند کرد و روز به روز بر اقتدار اسلام خواهند افزود.

حجت الاسلام جعفرپور در پایان با اشاره به اینکه فردا در پی اعتراض به حکم اعدام مرحوم آیت الله نمر موج اعتراضات نمازگزاران پس از اقامه ائين عبادی سیاسی نماز جمعه برگزار می شود افزود:فردا مردم نماز گذار شهرستان بروجرد از مصلی تا میدان صفا این شهر را راهپیمایی خواهند کرد و شعار مرگ بر استکبار و مرگ بر آل سعود را سر خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha