پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حبیب الله موسوی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه کرمانشاه با تاکید بر این که در روابط خارجی و دیپلماسی ایران منویات رهبری فصل الخطاب است، گفت: در روباط خارجی اگر تصمیم با شتاب زدگی اتخاذ شود، پشیمانی به بار می‌آورد.

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اقدامات نسنجیده و نابخردانه رژیم آل سعود عنوان داشت: آنچه با خشم آغاز شود، قطعاً با شرم و ندامت به پایان می‌رسد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: از آنجا که بیت الله الحرام، مسجد النبی، قبرستان بقیع و ... در سرزمین حجاز واقع است، نباید در خصوص قطع ارتباط با کشور عربستان عجولانه رفتار کرد، باید در این گونه موارد مطیع رهبر معظم انقلاب بود؛ زیرا تصمیمی که با شتاب زدگی اتخاذ شود، پشیمانی به بار می‌آورد.

وی افزود: در باب مسائل دینی بارها حکام سرزمین حجاز مانع ورود پیامبر اکرم (ص) به مکه می شدند، اما رسول خدا (ص) بر حسب تکالیف الهی، آینده حجاز را از آن خود می‌دانست.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی عنوان داشت: قطعأ حکومت بن سلمان با تکیه بر قدرت پوشالی خود که در پشت پرده آن آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد به زودی منقرض خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: تذکر ولی امر مسلمین خطاب به آل سعود در راستای رعایت حال همسایگی و برادری جامع و شفاف بود.

وی با اشاره به سرگذشت دیکتاتورهایی که با تکیه بر  آمریکا و رژیم صهیونیستی جهان را جولانگاه خود می‌دانستند اظهار داشت: امید است که دولتمردان عربستان از سرنوشت دیکتاتورهایی همانند شاه مخلوع، صدام، عبدالله صالح و سایر حکام فاسد و مستبد دیگر درس عبرت گرفته و متوجه عاقبت اقدامات بچه‌گانه و دیکتاتور منشانه خود شوند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی بیان داشت: اگر روابط ایران اسلامی در زمینه های اقتصادی و موارد دیگر با رژیم آل سعود بیشتر بود امروز بن سلمان و کابینه بچه سالش نمی توانست با تصمیم یک روزه ارتباط خود را با ایران اسلامی قطع کند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: قطعأ منتقم خون به ناحق ریخته شده آیت الله نمر و دیگر شهدای پاک به زودی انتقام سختی از بن سلمان و کابینه‌اش خواهد گرفت و حکام سعودی باید پاسخگوی جنایات خود باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha