جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتخابات - رای ملت

حوزه/ عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خواستار نقش آفرینی فعال نخبگان حوزوی و دانشگاهی به منظور فراهم سازی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد توکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به  نقش حوزویان و دانشگاهیان در پرشور برگزارشدن انتخابات ابراز داشت: وقتی مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار حکیم و بیدار انقلاب در سخنان اخیر خویش فرمودند حتی کسانی که نظام و رهبری را قبول ندارند پای صندوق های رای حاضر شوند، این تاکید ایشان حجت را بر همه به ویژه نخبگان و گروه های مرجع جامعه تمام می کند.

وی افزود: در واقع همه ما باید بکوشیم که به سهم خود به شکل گیری حماسه دیگری در هفتم اسفندماه سال جاری در صحنه انتخابات خبرگان رهبری و نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی کمک کرده و به این طریق لبخند رضایت را بر لبان رهبری معظم بنشانیم.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره)، همچنین با اشاره به اهمیت و حساسیت رسانه ها در این باره، تاکید کرد: در کنار اصل حضور حداکثری، طبعاً انتخاب اصلح و بصیرت بخشی به مردم برای انتخاب و گزینش بهترین کاندیداها، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، چرا که هم مجلس خبرگان و هم مجلس شورای اسلامی از جمله مهم ترین و حساس ترین نهادهای نظام و کشور است که نباید به محلی برای نفوذ و رخنه دشمن تبدیل شود.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha