جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر صفار هرندی

حوزه/ بنی صدر بدون نظارت صحیح وارد عرصه انتخابات شد و به عنوان دومین شخصیت نظام مطرح گردید و خیانت های او بر کسی پوشیده نیست، این مسئله نتیجه عدم نظارت صحیح بر نامزدهای انتخابات و از موارد نفوذ دشمن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، دکتر حسین صفار هرندی، در جمع روحانیون استان ایلام، در مجتمع لاله سپاه امیرالمومنین (ع)، با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص مسئله نفوذ دشمن، گفت: بحث نفوذ در صدر اسلام تا دوران انقلاب همواره وجود داشته است.

مشاور فرمانده سپاه ادامه داد: بنی صدر در اوایل انقلاب بدون نظارت صحیح وارد عرصه انتخابات شد و به عنوان دومین شخصیت نظام مطرح گردید و خیانت های او بر کسی پوشیده نیست و این مسئله نتیجه عدم نظارت صحیح بر نامزد های انتخاباتی و از موارد نفوذ دشمن بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: در بحث نفوذ دشمن و تاثیرات عمیق افرادی که با برنامه دشمن وارد بدنه نظام شده، خیانت ها و ضربه هایی که به انقلاب و نظام زده اند، موارد متعددی وجود دارد که نشان می دهد در انتخابات باید نسبت به صلاحیت نامزد های مجلس و خبرگان رهبری بسیار حساس و دقیق بود.

وی با اشاره به برنامه های نفوذ دشمن و ضرورت  بصیرت افزایی در جامعه خاطرنشان کرد: باید راه های نفوذ دشمن به قلب انقلاب و نظام را بشناسیم و مراقب ترفند های دشمنان باشیم.

حجت الاسلام فتاحی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز با اشاره به تاثیرگذاری روحانیون در جامعه و نقش آنان در بصیرت افزایی، برگزاری این گونه همایش ها را ضروری خواند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha