چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ آیت الله قبلان از مسئولان عربستان خواست تحقیقات برای پیدا کرده عاملان این توطئه و حامیان آنها را افزایش دهند و آنها را مجازات کنند تا عبرتی برای دیگران باشند و از این پس نیز به مسئولیت خود در حمایت و مراقبت از مساجد و نمازگزاران عمل کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از النشرة، در پی انفجار تروریستی مسجد امام رضا در روستای محاسن استان احساء عربستان و به شهادت رسیدن جمعی از شیعیان، آیت الله عبدالامیر قبلان نائب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان این انفجار تروریستی را حلقه ای جدید از سلسله تروریسم تکفیری وحشیانه علیه شیعیان و مؤمنان و اهانت به مقدسات دینی دانست.

ایشان افزود: این اقدام تروریستی ادامه اقدامات وحشیانه تروریست ها در حمله به نمازگزاران مساجد کویت، عراق و یمن می باشد. این گروه که از تعالیم دینی منحرف هستند قتل و کشتار را پیشه خود کرده اند و از این رو لازم است با آنها مبارزه همه جانبه بشود و این گروه را از پیکر امت اسلامی خارج و نابود کنند و از این رو مسلمانان باید با گروه های مختلف مذهبی با اندیشه تکفیری مبارزه کنند و ابزارهای حمایت از آنها را در هر مکانی از بین ببرند؛ چراکه مبارزه با تروریست ها یک تکلیف انسانی، دینی و اخلاقی است.

آیت الله قبلان از مسئولان عربستان خواست تحقیقات برای پیدا کرده عاملان این توطئه و حامیان آنها را افزایش دهند و آنها را مجازات کنند تا عبرتی برای دیگران باشند و از این پس نیز به مسئولیت خود در حمایت و مراقبت از مساجد و نمازگزاران عمل کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha