یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تجلیل از طلاب برترمدرسه امام خمینی(ره) هرسین

حوزه/ گرامیداشت دهه فجر در واقع پاسداشت ارزش های اسلامی و انقلابی بوده و یادآور خاطرات وحدت مردم در راستای صیانت از آرمان ها و بازخوانی اندیشه های امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام روح الله باقری در مراسم تجلیل از طلاب برترمدرسه امام خمینی(ره) شهرستان هرسین، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر ابراز داشت: دهه فجر عرصه شکوفایی ولایتمداری و مطیع امر ولایت در میان مردم و همدلی رهبر و ملت در زمینه تحولی شگرف در حکومت کشور است.

وی تأکید کرد: گرامیداشت دهه فجر در واقع پاسداشت ارزش های اسلامی و انقلابی بوده و یادآور خاطرات وحدت مردم در راستای صیانت از آرمان ها و بازخوانی اندیشه های امام خمینی(ره) است.

امام جمعه شهرستان هرسین توجه به ظواهر دنیوی را امری ناشایست خواند و گفت: حوزویان باید از زندگی مرفهانه دوری کرده و همچون دیگر افراد جامعه زندگی و در سطح عموم مردم زندگی کنند، زیرا غرق شدن در امور دنیوی موجب از دست رفتن محبوبیت طلاب در جامعه می شود.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت پایبندی طلاب به طلبگی و عشق به رسالت خود موجب رشد و بالندگی آن ها می شود  در این عرصه مدیران و مسئولان حوزوی نیز با ارائه راهکارها و حمایت و نظارت به پیشرفت طلاب کمک می کنند.

حجت الاسلام باقری بیان داشت: تبلیغ و ترویج دین امری مهم است که طلاب با روحی عظیم و قلبی پاک و با توجه به مکتب و سیره ائمه اطهار علیهم السلام به آن اهتمام دارند و احکام الهی را با توجه به ویژگی و توانایی خاص طلاب در دنیا ترویج کنند.

برپایه این گزارش، در این مراسم  از ۱۴ طلبه و روحانی ممتاز و نخبه علمی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha