سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محسن حیدری - خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حیدری، بصیرت را لازمه عمل به تکلیف دانست و گفت: شهدای طلبه و روحانی با اشراف بر مقتضیات زمان و موقعیت شناسی به تکلیف خود عمل کردند و به فوز عظیم شهادت نائل شدند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به شهادت روحانی مجاهد، حجت الاسلام مصطفی خلیلی، اظهار داشت: این شهید مدافع حرم که در حوزه اهواز تربیت یافت، با بصیرت خدادادی، رسالت خویش را در راستای دفاع از حریم اسلام، ولایت و حرم ائمه اطهار(ع) تشخیص داد و در میدان نبرد با دشمن جانانه حاضر شد.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: شهید خلیلی با شناخت وظیفه و عمل به تکلیف خویش، سرانجام به مقصود رسید و قبای شهادت به تن کرد و برای خود اجر عظیم و فوز بسیار بزرگی کسب کرد.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه شهید خلیلی چهارمین طلبه شهید استان خوزستان در دفاع از حریم ولایت است، اضافه کرد: شهدای طلبه و روحانی با اشراف بر مقتضیات زمان و موقعیت شناسی به تکلیف خود عمل کردند و به فوز عظیم شهادت نائل شدند.

گفتنی است، حجت الاسلام مصطفی خلیلی از طلاب مدرسه خاتم الأنبیاء اهواز، به همراه 7 مدافع دیگر حرم  از خوزستان، چهارشنبه 14 بهمن در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha