دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همایش"گفتمان انقلاب اسلامی" در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهراء

حوزه/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر "نفوذ"یکی از بزرگترین خطراتی است که انقلاب اسلامی را تهدید می کند و هیچ خطری به اندازه آن اهمیت ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش"گفتمان انقلاب اسلامی" در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهراء (سلام الله علیها) قائمشهر بیان کرد: در حال حاضر نفوذ یکی از بزرگترین خطراتی است که انقلاب اسلامی ما را تهدید می کند و هیچ خطری به اندازه آن اهمیت ندارد. مسئله ای که مقام معظم رهبری تا کنون نزدیک به 80 بار مطرح کردند .

وی افزود: نفوذ این نمی باشد که یکی از آمریکا و اسرائیل وارد کشورشده و اطلاعاتی به  دشمن بدهد، این جاسوسی است؛ بلکه نفوذ به معنای تغییر در باورها است. یعنی اگر کسی بخواهد به زور، چادر را از سر زنان مؤمن بردارد، موفق نمی شود؛ اما اگر در نگرش و باور او تغییر ایجاد کند، خود زنان چادر را بر می دارند.

حجت الاسلام نبویان ادامه داد: آمریکا در دو استراتژی گذشته خود که هر دو تقابلی بودند شکست خورد؛ لذا در حال حاضراستراتژی سومی را آغاز کرده که همان بحث نفوذ است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه در حال حاضر سیاست آمریکا در قبال ایران، مذاکره، نفوذ و سرنگونی است، گفت: دشمن همچنین در بحث نفوذ در ایران به دنبال دو هدف تغییر در نسل جدید ایران و حمایت از جریانات غرب گرا در داخل کشور می باشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری  نفوذ را بر4 بخش نفوذ فرهنگی،  سیاسی،  اقتصادی و  امنیتی می داند، تاکید کرد: ایشان نفوذ فرهنگی را مهمترین نوع نفوذ  معرفی کردند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha