سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم

حوزه / آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم، امروز عصر با حضور آیت الله العظمی سبحانی، دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت الله مقتدایی رئیس شورای عالی حوزه های علمیه در مصلی قدس قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه» در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، گفت: با توجه به مشکلاتی که سالهای قبل در در زمینه فضای نمایشگاهی وجود داشت امسال سعی شد این خلا با استفاده از فضای مصلی قم، پر شود.

وی در ادامه به تشریح ابعاد مختلف این نمایشگاه پرداخت و در ادامه عدم برگزاری نمایشگاه کتاب های دینی را از مهمترین مشکلات این استان از نظر فرهنگی ذکر کرد و گفت که این خلا سال آینده با حمایت مسئولان پرخواهد شد.

پخش کلیپ ویژه نمایشگاه یازدهم کتاب استان قم و همچنین اجرای سرود توسط یکی از گروه های همخوانی استان قم از دیگر برنامه های این مراسم بود.

سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی از دیگر بخش های این مراسم بود و پس از سخنان وی نمایشگاه یازدهم با حضور مدیران عالی حوزه، استان و کشور افتتاح شد.

این نمایشگاه با حضور 150 ناشر و از امروز تا 25 بهمن ماه در مصلی قدر برپاخواهد بود و با بخش هایی چون جایگاه رونمایی جدیدترین آثار، نشست های تخصصی و سرای اهل قلم، از اهل علم پذیرایی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha